maandag 20 juni 2011

18 juni Las Vegas – Premium Outlets – Delano, CA

Ik ben helemaal in m’n nopjes. We zijn namelijk gaan shoppen.
Philippe heeft een klein onbreekbaar helikoptertje gekocht, de kinderen allebei een smashballetje (à $5 die beide binnen een uur kapot waren) en ik heb 2 levi’s jeans samen voor 43 dollar en 4 truitjes. Nadat we uitgeshopt waren zijn we aan de lange rit naar Yosemite begonnen. 

 

We hebben naar mijn idee twee uur te lang gereden en een hele tijd van die twee uur hebben we gespendeerd aan zoeken naar een plaats om te overnachten:
1ste stop: Bakersfield Wal-Mart, geen supercenter. En de bewaker bleef maar roepen dat ze dicht waren.
2de stop: Bakersfield RV Park, niemand ‘thuis’ (het was inmiddels 22:15). De buurman had een bordje op zijn poort waarop stond: “Stay Out, Stay Alive!”........
3de stop: Afgelegen tankstation zonder mensen/trucks oid
4de stop: NIETS!
5de stop: Truckers parkeerplaats van America’s Best Value Inn in Delano.
Het is nu 23:30 en ik ben zo moe dat het enige wat ik nog kan izzzzzzzzzzzzzz…….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten