donderdag 23 juni 2011

23 juni Nog 1 keer Wal-Mart en zwemmen

Vannacht heb ik weer eens heerlijk geslapen. Het is hier (en dan bedoel ik hier bij San Francisco, want de andere plaatsen waren, op Yellowstone na lekker) echt koud ’s nachts. Zo koud dat ik er vaker van wakker lag. Dus vannacht de verwarming op 75 gehad en heerlijk geslapen!

We hadden besloten om nog 1 keer naar Wal-Mart te gaan. Er is iets met die winkel dat ons steeds er naartoe trekt.

Afijn, een uur nadat we vrolijk binnen waren gestapt zat ik naar alle plastic tasjes (die voor ons zijn ingepakt) te kijken en me af te vragen hoe we in -----naam al dat snoep en lekkers nog op moesten krijgen in 4 dagen. Ach en toen zijn we meteen maar begonnen. Op de parkeerplaats hebben we genoten van een heerlijk stuk ‘German chocolate cake, filled with German chocolate icing with coconut and pecans, finished with fudge icing’


MJAM!!
De SUPER grote zak M&M’s (of emmie-ems zoals Bram ze noemt), de skittles en de koekjes zijn voor nu even in de kast opgeborgen. Ze overleven een vlucht overzee ook wel!
Ook heb ik een hele hoop ingrediënten die ik wil uitproberen voor de taarten gekocht. Die gaan allemaal mee naar Nederland!

Bij ‘thuiskomst’ zijn Philippe en de kinderen gaan zwemmen. Het leek heerlijk warm, maar toen ik een half uurtje later aankwam zat er niemand meer in het zwembad. Ze hadden het koud! Het water was ook koud, dus hebben Julia en ik lekker even in de zon gezeten en heeft Bram met zijn autootjes gespeeld terwijl ik een verhaal van Mega Mindy verzon (het ging een beetje moeizaam, maar ze waren zo content ermee dat ik er nog één heb moeten verzinnen). En Philippe? Hij is naar de camper vertrokken en is een hele tijd weg geweest (vlg mij naar de wc ofzo). Tja, we krijgen nog eens tijd voor de dingen als we een hele dag niets doen!
Later kwam Philippe weer terug en hebben ze nog een paar keer lekker gesprongen in het zwembad.


’s Avonds hebben we weer lekker gebarbecued en daarna een film gekeken. Supergezellig met z’n viertjes! Na de film hebben de kinderen nog lekker gedanst en nu liggen ze beide in een ander bed, want ze waren zó druk geworden dat ze niet meer rustig te krijgen waren….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten