zondag 5 juni 2011

5 juni Cheyenne - Thermopolis

Gelukkig, nu hebben we wel lekker geslapen. Ik ben om 20:30 naar bed gegaan en om 5:00 wakker geworden. Hm, tóch last van een jetlag. De kids werden om 5:40 wakker.

We zijn langzaam op gang gekomen, maar waren toch uiteindelijk om 8:00 ‘on the road’.
In principe wilden we tot Casper rijden, maar bij nader inzien vonden we dat te kort.



We zijn bij Casper van de Highway af gegaan en hebben daarna kunnen genieten van een prachtig uitzicht. Bij elke bocht hield ik het fototoestel in de aanslag, want het landschap is hier zó divers!


We zijn gereden tot Thermopolis en we zitten nu op een camping genaamd ‘Fountain of Youth’. Er zijn hier overal in het dorp warm water bronnen (hot springs). Ook hier op de camping. Er zijn 3 ‘zwembaden’: één heet, één nog heter en één veel te heet. In het eerste kunnen we ‘lekker’ (het ruikt wel naar zwavel) een beetje poedelen. De kinderen zijn er heel erg blij mee.



Vooral Bram vond het vandaag allemaal niet leuk. Hij vraagt aan de lopende band wanneer we nu naar Amerika gaan (wij denken dat hij een huisje met zwembad, zoals in Florida bedoelt. Hoe krijg je een kind van 3 dat uitgelegd?) en begint elke zin met “ich wil….”  en als wij dan reageren is het meestal niet goed. Het zal ook wel een beetje de nieuwe situatie zijn. Heb ik ook last van. Ik kan maar moeilijk wennen aan het kamperen (moet je mij nu horen, met zo’n dikke RV onder mijn kont) en ik vind het erg vermoeiend als Bram zich verveelt. Morgen krijgen ze meteen bioscoop als we vertrekken. Dan hoeven ze zich niet te vervelen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten